Kerékpár mentes nap

2010.01.31. 20:26

Ma kimaradt a bicaj téma. Nem utolsó sorban azért mert erre felé közel fél méter hó esett. Esélytelen lett volna nekiindulni:-D Ennyire nagyon én sem vagyok őrült. Maradt a netezés. Sok érdekeset találtam most is mtb témában. Pl. beszámolót hazai rendezésű havas versenyről ( hmm mégsem elvetemült dolog ez a téli tekerés:-) ) 

A Bikemag site-jára tévedve észleltem a hírt miszerint beszüntetik a nyomtatott formátumot. Legalább is a rendszerest. Szomorú. Évekig vettem, amíg még Mountain Bike Action Hungary címre hallgatott. Aztán hosszú szünet, majd tavaly ősszel újra nekikezdtem, erre megszünik. Űrt hagy maga után. Nem akarom firtatni az okokat ( mindössze feltevéseim összessége lenne amúgy is) de biztos vagyok benne, hogy tisztán financiális okai vannak. Amit mondjuk nem értek, mert az újság tele van reklámmal, nem hozott eléh hasznot? Káár...Az online verzió már nem lesz ugyanaz...mindesetre olvasom őket ugyanúgy tovább...

Kár, hogy nem találtam a site-on RSS linket....

Ja és találtam egy dunaharaszti mtb csapatot. Érlelem a gondolatot, hogy jelentkezem náluk. Megvárom, hogy olvadjon a hó és írok nekik.

A site-jukat nézegetve, a képeken láttam, hogy a versenyzők legtöbbjének Merida-ja vagy Magellan-ja van. Szöget ütött a fejemben a kérdés, hogy miért ennyire menő ez a két márka. A jó marketing vagy tényleg ennyire jók? Nem tudom....Nekem jellegtelenek, biztos, hogy nem jövök le a mongoose vonalról:-DDDD

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bicajosblogom.blog.hu/api/trackback/id/tr401717909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása