Van az úgy..

2010.02.11. 12:25

hogy az ember "kvázi" munkanélküli és igénye van rendszeres tevékenységre. Munkába járás miatti hiánypótlás végett. Na nekem a bicajozás válik ilyen tevékenységemmé. Persze az sem utolsó szempont, hogy valamivel több, mint 3 hónap múlva lesz életem első igazi mountain bike versenye, amin végig akarok menni. Igy 32 évesen szerintem ez egy kihívás. A cél adott..

Úgyhogy ma is elmentem egy laza kis edzőkörre. A kitűzött táv 15km volt. Hááát. Érdekes kör volt. A tegnapi hóban trappolás után úgy döntöttem, hogy ma "országutizom" mountain bike-al. Egyrészt azért, mert ez az egy biciklim van másrészt azért mert Szigetszentmiklós gyakorlatilag összes útja totál kátyúhalmaz. A mostani köröm simán felért egy közepesebb cc-s földúttal, holott majdnem végig betonon mentem. A kátyú kerülgetést szinesítette a konstans szemerkélő eső, a marha nagy autós forgalom és az a tény, hogy 4 olyan kedves autós embertársam is elhaladt mellettem akik a járművükkel telibe vertek jeges pocsolyavízzel. ( Jelentem visszaérve komplett ruhatár cserére volt szükség, mert minden réteg csontra elázott és facsarni lehetett mindből a vizet.) 

Egyes helyeken az eddigieken túl további szépség elemek voltak a pocsolyával színűltig megtelt kátyúk és a tó méretű úttest szélességű pocsolyák amelyeket nem tudtam kikerülni. Kifejezett izgalom volt mindegyiken áthajtani, nem tudva mi van benne és eleve mennyire mély.

Egy darabon mentem csak földúton (ergó nem takarított) ma, aminek kapcsán végkép eldöntöttem, hogy amint lesz pénzem lecserélem a külsőket is. Ha lesz kedvem szétnézek a neten a külsőkkel kapcsolatban. Tesztek, árak, miegymások...Mindesetre mostmár megértem a Forma1-ben a "milyengumiazideális" témájú nyünyögést..Ha az ember a saját bőrén tapasztalja...

A másik igen fontos beruházásom a bukó a külsők és bicajosgatya mellett valamilyen vízhatlan bicajoscípő. Szétázott a sima sportcsukám megint, vele a dupla zokni réteg és a lábam is. Mire befutottam konkrétan elgémberedtek a lábujjaim.....Na a lényeg fejleszteni kell az infrastruktúrát...

Amúgy a bicaj jól megy, a váltó pontos a teleszkóp csillapítása is megfelel az igényeimnek. Csak a gumi nem.....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bicajosblogom.blog.hu/api/trackback/id/tr541749052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2010.02.12. 08:04:38

Én ilyen időben nem viszem ki a montit. Vettem ugyan egy "melós" egysebességes bringát, de azon meg tiszta sár lettem az első nap és annyi pénzem meg nincs, hogy 3 garnitúra thermocuccot tartsak a szekrényben :P Egy szó, mint száz, ha hideg van az nem zavar, de ezt a rohadt havat nem szeretem.

ps: Duna Maratont ki ne hagyd!!!

valaminick 2010.02.15. 12:32:44

Szia Boylepke!

Kösz a kommentet. Nagyon nem tart vissza engem sem a trutymák, de az eső sem. Egy idő múlva már úgyis mindegy. A jeges utat nem szeretem, A havon tapasztaltak szerint a jégen kinézne néhány jól irányzott taknyolás...hát kerülendő...szóval mostanában gondolkodom szobabiciklin...amíg tart a dzsuva....mentális ráhangolódás képpen meg épp leszokóban vagyok a cigiről...

Semmilyen tavaszi-nyári versenyt nem akarok kihagyni...Készülgetek rájuk, bár teszem hozzá jelen punnyadt állapotomban szimplán azért, hogy végig tudjak rajtuk menni...

Érdekelne, hogy Te milyen montival bírsz. Szimplán a miheztartás végett, hogy a saját gépem vajon kibírna-e egy versenyterepet....
süti beállítások módosítása