BAM-oltam ma is

2011.04.10. 19:41

Hello!

Aktuálisan biztonsági őrként dolgozom. Pénzt kell keresnem ugye. Szombat reggel betekertem a munkába, aztán lenyomtam a szolgálatot és ma reggel meg hazatekertem. Nem volt semmi különleges. 

Érdekes, hogy a BAM regisztrációs oldala alapból úgy gondolkodik, hogy aznap tekerek haza is melóból, amikor betekerek oda, de nincs igazán jelentősége.

Vicces, hogy a BAM oldalán már 31-en like-olták a csapatom regisztrációs lapját:-)

Merthogy csak úgy lehetett regisztrálnom magam a kezdeményezésbe, ha csapatot indítok.

Jelentem a Kerékharcosok csapata 1 fővel extra lelkes BAM aktivista.

Köv. kör kedden reggel indul.

 

Ja, kilinkelem a bamot is:-D

A bejegyzés trackback címe:

https://bicajosblogom.blog.hu/api/trackback/id/tr902815059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása