Mai BAM és egyéb okosságok

2011.04.12. 14:54

 Hello Blog!

 

Jelentem túl vagyok a második BAM szeánszomon. Ugyanúgy 5.30-kor indultam, mint a múltkor, de most 06:50-re beértem. Tíz percet javultam. Ami még mindig nem az amit eredetileg terveztem, de azért fejlődök. Kis léptékben, ugyan de azért mégiscsak:-D

Az úton egyébként nem volt semmi érdekes. Egy dolgot kivéve. Pesterzsébet után egy bicajos társsal „komoly” versenybe kezdtem. A bicajos társ egy 50 körüli úriember volt. Nagyjából döntetlenre álltunk egészen egy lámpás zebráig, ami épp zöld volt nekünk. A társ ezerrel hasított keresztül a zebrán lassítás nélkül.

A KRESZ szerint ilyenkor le kell szállni, át kell tolni majd a túloldalon vissza. Én így is tettem. Lentebb már írtam egy esetről, amikor a zebra közepén elütöttek. Akkor engem találtak hibásnak, mert nem szálltam le a bicajról. Azóta erre mindig figyelek és leszállok.

 

Szóval emiatt elbuktam a versenyt  ami miatt bosszankodtam, mert nem  volt fair…

Más nem volt.

Beérve kicsi szókaratéba kezdtem az egyik takarítóval, miszerint nem jó helyen parkolok a biciklivel. Ez még rendezésre szorul, mert hiába luxus társasház, kurva gazdag lakókkal meg több 10 milliós autókkal, akkor sem merem lent hagyni a biciklimet a garázsban. Még lezárva sem.

Ennyi volt a reggel.

Rossz hír, hogy beborult az idő. A jó viszont, hogy megjött a fizetés, így lesz keret  beruháznom világításra meg csengőre. Nem kell „bujkálnom” a rendőrök elöl.

Várom a reggelt. Újabb út, újabb tekerés...

A bejegyzés trackback címe:

https://bicajosblogom.blog.hu/api/trackback/id/tr112820283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása