Hatodik bam

2011.04.24. 12:44

Hello

Igen, ma reggel megvolt a hatodik befelé. Még kettő kell és a minimálisan elvártat megcsináltam. Mindamellett, hogy simán meglesz, utána sem tervezem befejezni a tekerést.

Tervezem, hogy beruházok egy országúti bicajra is. Erősen terv azonban, nem kicsit fosnék az országúton ahogy erről már sokszor írtam is. De tervnek a dolog azért megmarad.:-D

Ma a hatodikon nem volt semmi érdekes. 05:30-as indulás és 06:51es érkezés. Mondjuk, úgy hogy átlagos, csináltam már ilyen kört...

Az ötödik bamon hazafelé annyira sajnáltam magam, hogy nem mentem el a BAM reggelire, hogy a Soroksári Bucipékségnél megálltam saját bejáratú bam reggelizni. Ez itt a reklám helye lesz, de 110 forintért vettem egy akciós kakaós csigát, ami annyira finom volt, hogy majdnem visszamentem még egyet venni. Abszolút ajánlom... 

Kiültem egy közeli kis parkba, élveztem a reggeli napsütést és rágcsáltam a kakaós csigát... miközben néztem ahogy a népek zúznak a munkába....pihentető érzés volt:-P

Aztán persze mentem tovább...necces lett volna ha álmon pihenem magam a parkban:-D

Kellemes húsvétot mindenkinek...

A bejegyzés trackback címe:

https://bicajosblogom.blog.hu/api/trackback/id/tr752851658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása