Javulás minden téren

2011.04.18. 22:43

 Ma hajnalban végig vittem a negyedik bam-om. Hát tartogatott némi meglepetést.

Először is tíz perc hátránnyal indultam. Annyival később sikerült felkelnem. Ez a 10 perc mínusz végig kísértett, a befelé tekerésen. Annyira, hogy kb. félútnál majdnem felültem a HÉV-re arra gondolva, hogy el fogok késni. Aztán mégse. Pesterzsébettől durva 35-ös tempót sikerült diktálnom és meg is tartanom. 06:55-re be is értem. Kemény hajtás volt. A lánc klasszul bírta. A beavatkozásnak meg lett az eredménye.Vadonat, gyönyörűen csillog-villog...legalább is a lánc.Na most az első váltó és a hátsó fék nem. A váltó pontatlan, a legnagyobb fogaskerékre nem dobja fel a láncot. a hátsó fék nem fog. Az volt az érdekes, hogy csak akkor nem fogott ha rajta ültem. Próbálgattam leszállva és úgy látszólag semmi baja nem volt. Nem értem. Befelé nem volt időm szerelgetni, hazafelé meg energiám nem lesz...a jövő zenéje.

Mind a kettő az olajozás után kezdett gyengélkedni gyanúm, hogy köze van hozzá...

Mára ennyi. Még 8 óra és tekerhetek haza....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bicajosblogom.blog.hu/api/trackback/id/tr622838313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása