Azért ezt ne már....

2011.04.21. 22:47

hogy, miután szépen kicsicsáztam a mai posztomat a net daemon úgy döntött, hogy anyámat és elvitte az irományom...szóval akkor újra. 

Az előzőekben megemlékeztem Gy. régi cimbora - ex-kolléga és egy előző munkahelyem színeiben bam-oló kis csapat körüli örömömről. Like-oltam is őket a bam oldalán. Hajrá CallBike. Megmutattam, hogy szerintem GY. milyen bicajjal teker:

Ez egy Kalkhoff verseny bicaj. Passzol GY. mentalitásához, csak bátorítani tudom. Nagyon nem kell, mert hozzám hasonló megszállottsággal teker hóban-sárban éjjel-nappal:-D  Meggyőzött, hogy teljesen rendben van a bicaj mániám.

Ok:-DD

Ja, GY kapcsán megemlékeztem még az előző, elszállt verzióban egy pár évvel ezelőtti Szilvakék Paradicsomban elkövetett berúgásról, amiről MG Beherovkája tehetett:-D

Aztán az elszállt posztban ujjongtam még arról is, hogy ma reggel befelé rekordidőt jöttem. Ajtótól ajtóig 1 óra 15 perc. Már majdnem annyi, mint amit elvárok magamtól. Arról is írtam, hogy eseménytelen volt a túra, attól eltekintve, hogy néhány rendszeresen ugyanakkor ugyanott csapató biciklis társsal ma már ismerősként üdvözöltük egymást...Bólintottunk egymásnak:-D 

Apróság, de nekem jólesett. 

Epedve néztem a BAM site-ján a képeket a reggelikről, meg olvastam az írásokat. Sajnálom, hogy kihagytam, majd a következőn ott leszek...

Egyébként a fék és az első váltó ugyanúgy van... Egyszer csak megcsinálom...

Ennyi mára(második nekifutásra), meg egy videó....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bicajosblogom.blog.hu/api/trackback/id/tr372846240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása