Élek virulok

2011.04.09. 13:58

 Hello!

Teljes mértékben élek virulok. Nem tűntem el. A bicajos dolgaim háttérbe szorultak. Most elővettem őket egy kicsit, ennek örömére a blogot is folytatom. Mintha mi sem történt volna.

A gépem még mindig ugyanaz. Gyakorlatilag semmi komoly baja. Az első váltón kell állítani. Kissé kerreg ha elől a legnagyobb lánckerékre váltok. Lehet, hogy bowden gyengélkedik, meg kell majd néznem.

Ami érdekesebb, hogy a lánc rozsdásodik. Nem is igazán értem. Az én elképzelésem szerint a láncnak minimum rozsdamentes acélból kéne készülnie. Vagy tévedek?  Egy autómosós ismerőstől kértem spéci rozsdaellenes vegyszert. Holnap rákenem. Kíváncsi vagyok...

Na de hogy miért is aktivizálódtam újra? Idén is beneveztem a BAM-ra. A tavaszi fordulóra és az előírt nyolcból az első menetet le is tudtam. 

Ma reggel hétkor kezdtem dolgozni(épphogy beértem). Otthonról fél6-kor indultam. A táv kb 21km. Kiszámolva ez bizony nagyon gyenge eredmény. Még. Végig ismerős terepen tekertem. Viszont nagyon durva ellenszélben. 

Előzetesen úgy kalkuláltam, hogy átlag 20 km/h-ás tempóval simán betekerek 1 óra alatt. Na a szél simán keresztbe tett. Küszködtem is meglehetősen.

Mire beértem klasszul elfáradtam. Még mindig érzem a zsibbadást és némi izomlázat. Valahol azért büszke is vagyok kicsit magamra, mert a durva ellenszél ellenére is simán lenyomtam a távot. Lelkesedésem töretlen, megcsinálom még hétszer.

Kicsit extra bukét ad a túrámnak, hogy KRESZ szempontjából kicsit problémás a gép. Se első se hátsó lámpa. Nincs UV zöld mellény sem. Ezek pedig előírás. Be kell szereznem őket, ellenkező esetben simán megbüntethet rendőr ha összefutunk. Nem kéne...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bicajosblogom.blog.hu/api/trackback/id/tr962811944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása