Lánc és rozsda és olaj

2011.04.17. 13:53

 Hello Blog!

Ma volt időm rendbe tenni a láncot. Először is ugyanazzal a szerrel amivel a múltkor szépen lekentem megint az első-hátsó fogaskerék tárcsát. Picit rajtahagytam ,aztán először nedves majd száraz ronggyal szépen csontszárazra töröltem. A rozsdaréteg lejött, gyönyörűséges szép tiszta lett a lánc is és a fogaskerék tárcsák is.

Miután száraz lett lekentem olajjal mindenhol ahol kell. Gyakorlatilag tökéletesen halk lett a pedálozás mechanizmus. Gyönyörűen "surrog", ahogy kell.

Most, hogy a hajtás rendben rá kell állnom a váltó beállításra. Pontatlan lett egy kicsit. Semmi gondom ezzel, közel 1,5 éves bicaj és még sohasem nyúltam hozzá az állandó gumiszerelésen kívül. Itt az idő, úgyhogy köv. pihenőnapon beállítom a váltót is.

Holnap meló, reggel bicajjal tekerek be, végre a kresznek is megfelelő felszereltséggel...

A bejegyzés trackback címe:

https://bicajosblogom.blog.hu/api/trackback/id/tr882833498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása