Hazafelé

2011.04.20. 10:10

 Jó reggelt. 

Tegnap hazafelé bam-olás közben oldalról lesatuztam egy bokrot. Teljes mértékben én vagyok a hibás. Lazáztam és a gyalogosok között szlalomoztam, persze nem gyorsan. A vágóhíd-nál lévő OBI előtti járdán történt az eset. A lényeg nagyon elhúztam a bicajt balra aminek az lett a vége, hogy a bokor végig karistolta a baloldalam. Néhány karc a lábamon és a kezemen. Kellemetlen de ez van. Köv. ott tolni fogom semmi szlalom.

Hazafelé a soroksári úton mentem ugyanúgy ahogy mindig. Egész pontosan a járdán. Meggyőződésem, hogy ott konkrét életveszély az úton menni. Van ugye a szélén az autóbuszsáv. Kresz szerint ott nem lehet biciklizni. Eggyel bentebb kéne, ami meg reggel befelé tele van örült módon száguldó kocsikkal( nyilván mindenki siet, hogy ne késsen el a munkából). Konkrét életveszély. 

Biciklis társaim picit szabályt szegve a buszsávban mennek. Ha ettől eltekintünk, ott sem az a szuper biztonság, lévén Erzsébet és Soroksár felől non-stop jönnek a buszok...Sajnálom én ezt nem merem bevállalni..

Szépen eldöcögök a járdán.

Ma nem lesz időm féket meg váltót szerelni. Ügyes-bajos dolgaink miatt Bp-en lógunk majd egész nap.

Sajnálom, hogy kihagytam a tegnapi BAM-os reggelit, de egyik helyszín sem esett egyáltalán útba és nem volt kedvem akkorát kerülni.

 

 

A kép nem reggel és nem befelé készült...

Holnap újra meló, újra bam...újra tekerés....

hajrá...  

A bejegyzés trackback címe:

https://bicajosblogom.blog.hu/api/trackback/id/tr622841893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása