Ma haza

2011.04.13. 21:40

Ma reggeli hazatekerésem is eseménytelen volt. Azonkívül, hogy a szeles hideg nem volt túl jó tényleg nem volt semmi történés. Egy csomó bicajost láttam, hál'isten nagyon sokan szeretnek bicajozni.

Szépen lassan hajtottam hazafelé. Figyeltem a forgalmat a soroksári úton. Kicsit paráztam a rendőröktől, lévén még világítás és csengő nélkül mentem. (Pénteken, a köv. körömön már lesz rendes lámpám és csengőm.)

Rendőrrel nem találkoztam ugyan, de az életével játszó biciklistával nem is eggyel.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         2008 as mongoose downhill bicaj

Buszsávban tekergők meg a kocsik között szlalomozók. Hát le a kalappal. Volt egy nő aki mellett miután elrobogott egy busz alig bírta megtartani az egyensúlyát a menetszélben. Vártam mikor borul el. Nem mernék a soroksári uton a kocsik között biciklizni.

Szerencsére igen széles a járda kevés gyalogossal. Kíválóan alkalmas a kerekezésre.

Ma alvás után nem volt kedvem lámpa után rohangálni, de holnap elnézek egy-két helyi bringa boltba szétnézni mi a felhozatal.

Egy ismerőstől kaptam rozsdamarót. Holnap lekenem vele a láncot, kíváncsi leszek a hatásra...

Most ennyi...kómázok vissza:-D

A bejegyzés trackback címe:

https://bicajosblogom.blog.hu/api/trackback/id/tr512824326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása