Tegnapról mára

2011.04.15. 22:25

 A lánc alapvető változáson ment keresztül. A szer ami gyárilag rozsdamaró gyakorlatilag egyenletes világosbarna rozsdaréteget "varázsolt" a láncra ma reggelre. Olyan, mintha befestettem volna a láncot világosbarnára. Nagyon durva. Elindulni alig mertem vele, féltem, hogy egész egyszerűen tömegpusztító fegyvernek fognak nézni...miszerint halálra röhögi magát a többi bicajos. Nagyon durva...Pedig úgy csináltam mindent ahogy kell.

A szert felhígítottam 1:2 arányban 1 a szer 2 víz. Lekentem a láncot aztán sima vízzel lemostam...nem vágom....mindenesetre mindenhol azt olvasom, hogy az ilyen durván elbaszott láncnak sanyi....cserélni kell. Nem kicsit voltam reggel pipás..

Pedig tegnap mindenféle módon kresz képessé tettem a gépet. Elől hátul világítok,csengőm is van....de a lánc...Most este van...reggel óta ezen dühöngök

A BAM alatt nem volt semmi. Csak hideg. Eseménytelenül tekertem végig a távot.

A lánccal kezdenem kell valamit, igy nem maradhat....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bicajosblogom.blog.hu/api/trackback/id/tr272829569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása