Hajnali eszmefuttatások

2010.01.30. 06:56

Jó hajnalt.

Tegnap viszonylag jobb idő volt. Ami azt jelentette, hogy a hő közelebb volt a nullűhoz, mint a minusz10-hez. Egyéb program lévén mára halasztottam a tegnapra tervezett tekerést. 

Kinézve az ablakon viszont szomorúan konstatáltam, hogy megint esik a hó. Gyanúm, hogy ma sem megyek sehová. Mármint bicajozni. Elképzelhetőnek tartom, hogy meg fogom kaparintani a szobabiciklim. Jelenleg máshol van, de ha igy rámjön a kényszer és kint ennyire bicaj ellenes idő van, hát fölpattanok arra.

Nyomoromban netet böngésztem és találtam egy cseh oldalon képet a tyax compról.

Kicsit magamba kellett néznem. Teljesen normális-e, hogy masszív jóindulattal is maximum középkategóriásnak neveném a gépem, mégis ennyire a "szívemhez nőtt"?  Azt gondolom, hogy az én esetemben normális. Az összes tárgyamhoz maximálisan ragaszkodom. Igy ebbe belefér a mountain bike mániám is. Meg amúgy is ennek az árát én hoztam össze, én vettem meg, én használom, ergó az enyém és mondhatom majdnem tökéletesen kielégíti az igényeimet.

Szörfözés közben találtam egy másik hazai mountain bike megmozdulásról is anyagokat. BalatonBikeFest. Ez is érdekel az a helyzet.

Meg néztem még edzésterveket is. Ha találok testhez állót lehet közzéteszem itt.

Továbbra is kerestetik szigetszentmiklósi mountain bike tömörülés. Dirt-ös srácokat láttam néha, de én nem abban utazom....XC-és érdekeltségek érdekelnek:-D

A bejegyzés trackback címe:

https://bicajosblogom.blog.hu/api/trackback/id/tr891714018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása