Dolgos hétköznapok

2010.02.02. 10:06

Egyike lenne a mai nap, ha nem épp állás után kujtorognék. Lévén jelen állapotomban a "gazdasági váltság miatt nincs szükség tovább a munkádra" klubb népes táborát gazdagítom.

Igy ennek kapcsán ma is és holnap is állásinterjúknak nézek elébe. A szokás hatalma, hogy már kicsit sem vagyok lelkes. Október végén vágtak ki, azóta mintegy 40 helyre küldtem pályázatot, visszajelzés is alig-alig jött. Szóval majd akkor élem bele magam a dologba, ahogy belépek majd első nap az új irodámba....erről ennyit...

Az idő továbbra sem teszi lehetővé a bicajozást Bár lehet, hogy én akarok sokat:-D Minden megoldható lenne...Kicsit olvadjon és megyek, újra ki, vágyom rá nagyon...

Olvasgattam egy cikket ami röviden arról szólt, hogy milyen fajta kerékpárok vannak jelenleg a piacon, felhasználási cél, személyes preferenciák alapján mik közül lehet választani. Nem is ez a lényeg, a cikk korrekt munka, a magam szintjén nem találtam benne semmi kifogásolni valót.

Abban viszont már igen, hogy a cikket kommentálta valami kis Kazinczy palánta. A kommentre reagált a cikk író, és volt benne egy fél mondat aminek a kapcsán elgondolkodtam. Az szerintem teljesen rendben van/lenne, ha a forgalmazók fizet(né)nek azért, hogy aktuálisan az ő új modelljük legyen a tesztalany. De vajon azért fizetnek-e hogy a teszt pozítiv kicsengésű legyen? Vagy esetleg azért fizetnek-e hogy ha irnak mondjuk a DH bicajokról általában, akkor, mint példa az adott cég adott gépe legyen feltűntetve?

Na lényeg a lényeg...továbbra sem értem miért húzza le a rollót a nyomtatott Bikemag....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bicajosblogom.blog.hu/api/trackback/id/tr631722052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása